Als u personeel in dienst neemt, komt er veel bij kijken en moeten een aantal zaken geregeld worden. Door het voeren van een gedegen salarisadministratie, kunnen wij veel zaken en zorgen voor u uit handen nemen.
Het verzorgen van een juiste salarisadministratie is een noodzakelijk maar ingewikkeld karwei. Wij kunnen voor u de gehele salarisadministratie alsmede de aangiften loonheffingen verzorgen. Daarbij wordt eventueel rekening gehouden met de geldende CAO’s en informeren wij u op dit gebied. Tevens kunnen wij arbeidsovereenkomsten voor u opstellen en u op deze gebieden adviseren.
Als u een nieuw personeelslid in dienst neemt, hebben we een aantal gegevens nodig alvorens we hem/haar kunnen verlonen. Dit zijn:
- Ingevulde loonheffingsverklaring
- Kopie van het arbeidscontract
- Kopie van een geldig paspoort of ID-kaart (bij ID-kaart dient zowel de voor- als achterkant gekopieerd te worden)
Als de salarisadministratie is bijgewerkt, dan kunnen we de loonstrookjes naar u opsturen via mail of per post. Wat ook tot de mogelijkheden behoort, is dat we de loonstrookjes rechtstreeks naar uw personeelsleden kunnen mailen. Tevens is het mogelijk dat we van de lonen een Clieop-bestand aanmaken, die u vervolgens via internetbankieren kunt importeren.